Tråden om Cydia apps

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Tråden om Cydia apps

Viewing 50 posts - 151 through 200 (of 287 total)
  • Author
    Member
    Post count: 154

@kingmartin92 62979 wrote:

Tjo jag har läst över allt på internet att man kan spela cs 1.6 och möta andra exsakt som på datorn bara att den är gjort till iphone så gör en guide på en gång så slipper jag vänta tack!!!!!

haha som gammal CS nörd man är så skulle detta vara väldigt festligt, dock tror jag inte den äkta cs känslan går att återskapa på en iphone!

KingMartin92
    Member
    Post count: 186

jag installerade det igår och kunde spela det och du har 100% rätt det är ej bra känsla och grafik, Och du spelar inte live med ditt steam account som jag trodde

HabboHotel
    Member
    Post count: 132

Tjo jag vill köpa ”fake my call” credit på annat sätt än med visa kort t.ex sms eller något?

KingMartin92
    Member

Hej en viktit fråga. catergories har en ny uppdatering nu som jag ska uppdatera men jag har gjort en mapp för spel kommer alla spel gå bort vad ska jag göra?

Braxen
    Member
    Post count: 212

@kingmartin92 63428 wrote:

Hej en viktit fråga. catergories har en ny uppdatering nu som jag ska uppdatera men jag har gjort en mapp för spel kommer alla spel gå bort vad ska jag göra?

Spela försviner inte om du tar bort mapen, hade samma dilemma men jag tog bara mapen men spelen fanns kvar.

KingMartin92
    Member

ja men jag menade om man uppdaterar categories när man har filer inne i filer

grozny
    Member
    Post count: 65

Flashplayer i Iphone 3gs?!?!?! är detta möjligt på något sätt?!?!?!?

HabboHotel
    Member

japp sök efter yxflash i cydia

grozny
    Member
    Post count: 65

Tack. Men jag tänkte på det här med att man inte kan streama Adobe flash grejjer på webben. Det går inte att fixa?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

nej det går inte

KingMartin92
    Member

finns det inget annat sätt att köpa bluff my call credit än att använda visa kort?? t.ex sms??

KingMartin92
    Member

Hej, När jag ska köpa bluff my call credit med visa kort och när jag är klar så funkar det inte det står så här: This Transaction has been declined. Vad menas och vf blir de så?

jonas19
    Member
    Post count: 120

Kan någon snäll person skriva top 10 cydia apps man måste ha och vad dom gör ? hade varit otroligt nice.. ha d bäst 😀

HabboHotel
    Member

@jonas19 64612 wrote:

Kan någon snäll person skriva top 10 cydia apps man måste ha och vad dom gör ? hade varit otroligt nice.. ha d bäst 😀

1. ”bluff my call” ring med eget nummer billigt.

2. ”ibluenova” bluetooth fildelning till t.ex sony ericsson

3. ”Ifile” du går in i mobilen

4. ”yxflash” flash player

5. ”3g unrestrictor” gratis internet

6. ”WinterBoard” Tema filter

7. ”Iwep Pro” hackar andras wifi

8. ”Myfox” snabbaste webbläsaren

9. ”Lockinfo” ta reda på vilken possition du är i och dina vänner

10. ”Firewall ip” världens bässta virus skydd

11. ”Mobileterminal” terminal för mobilen

12.”steffwiz och all sources” ger dig alla program att ladda ner som nästan bara finns

jonas19
    Member

@habbohotel 64615 wrote:

12.”steffwiz och all sources” ger dig alla program att ladda ner som nästan bara finns

Tack så jätte mycket ska börja att ladda ner nu 🙂 grymt snällt av dig, är helt ny på de här med Cydia 😛 hehe Danke ! 🙂

HabboHotel
    Member

Det är lungt 🙂 tässta bluff my call den är bara bäst du kan t.ex skriv in 112 så står det sos samtal på din kompis mobil när du ringer

mikeybo
    Member
    Post count: 64

när jag använder bluff så måste jag ringa till usa att funka .
    testa norrköpings nummer och det får jag inte att funka .

vad gör man för fel ?
    lite dyrt att ringa till usa :mad2:

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

“5. ”3g unrestrictor” gratis internet”
    Det är snarare att man kan ladda ned över 10MB utan att man behöver wifi..

Jag kan bidra med saker som du inte tog med:

SBSettings – Man kan ställa in olika switchar så du snabbt kan stänga av och på tex processer, wifi, 3G mm

Rename – Precis som det heter så kan man byta namn på samtliga apps

MIM Makeitmine – Du kan välja vad det ska stå för operatör tex “Jonas19” sen kan du byta ut där tiden står till något annat

Yourtube – Gör så att du kan ladda ned youtube filmer till iPhonen. Det dåliga är att du får använda dig av tec iFunbox för att flytta dem till iTunes och sedan lägga dem i iPod appen..

Sen finns det massa småsaker och skoj 😀

HabboHotel
    Member

@mikeybo 64635 wrote:

när jag använder bluff så måste jag ringa till usa att funka .
    testa norrköpings nummer och det får jag inte att funka .

vad gör man för fel ?
    lite dyrt att ringa till usa :mad2:

Du måsste köpa credit först. och det ska väl funka över hela sverige???

jonas19
    Member

Någon som vet när eller om xxxxxx lr vad de heter kommer att släppas till 3.1.3 ? 🙂

Varnad för piratsnack, då har vi lärt oss det då? /Freebo

KingMartin92
    Member

Nu har bluff my call uppdaterast och funkar över hela världen. Du kan ringa från sverige till vilket land du vill. Och med eget nummer fett bra program, men du måsste köpa crediter

mikeybo
    Member

@habbohotel 64692 wrote:

Du måsste köpa credit först. och det ska väl funka över hela sverige???

har credes .
    men när jag använder program och ringer vi norrköping
    så är prefixen helt fel ,

matteh80
    Member
    Post count: 150

Nån som har koll på om man kan fixa ett theme till LiveClock utan att använda Winterboard alt. göra ny grafik själv? Tänkte om det går att göra något liknande hur man gör med WeatherIcon…

För er som vill fixa så att WeatherIcon visar det aktuella vädret (och inte bara temperaturen) på ikonen kan ni göra såhär:

1. Ladda ner: Download Weather Icon Theme.zip from Sendspace.com – send big files the easy way
    2. Installera WeatherIcon
    3. Packa upp zip-filen du laddade hem och flytta över alla filer från “/Library/Themes/Weather Icon.theme/Bundles/com.apple.springboard” till “/System/Library/CoreServices/SpringBoard.app” på telefonen.
    4. Respring

Då kommer det sedan se ut såhär…
    [img=http://forumbilder.se/thumbs/dd4201011113600c2.jpg]

KingMartin92
    Member

Hej jo jag har en stor fråga i förrigår blev bluff my call uppdaterad, men sen i går så kom ett nytt program som heter callerID faker och den har samma bild när den startas och samma funkioner fasst en annan hemsida. Så min fråga är varför kom det ut ett liknade program för?? och programet är exsakt likadant som bluff my call och kostar lika mycket. jag tror att callerID Faker har hackat sig in i bluff my call och gjort lika dant för att dom okså ska tj’äna pengar eller så funkar inte ens callerID Faker????

Bluff My Call – Change Your Caller ID and Voice From Any Phone 2010-5-13 uppdaterades först

Caller ID Faker – Fake a call ! 2010-05-14 detta programet är helt nytt säkert en kopia????

Varför kommer det ut ett samma program för????? med samma bild och funkioner???

HabboHotel
    Member

du har ju rätt? Caller ID Faker är bluffare

bluff my call är den riktiga

Lillemor-Zanyar
    Member
    Post count: 28

Mycket skumt faktist???

KingMartin92
    Member

Japp sant

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Caller ID Faker och BluffMyCall är samma applikation! Caller ID Faker är USA versionen och BluffMyCall är den internationella versionen.

KingMartin92
    Member

PonyBoy 100tack men jag har ju båda 2 vilken ska jag radera?? calleridfaker eller?

Ponyboy
    Member

@kingmartin92 65463 wrote:

PonyBoy 100tack men jag har ju båda 2 vilken ska jag radera?? calleridfaker eller?

Ja, om du inte bor i USA så behöver du väl inte Caller ID Faker.

KingMartin92
    Member

Japp tack så mycket:)

fredda-79
    Member
    Post count: 181

Rename – Precis som det heter så kan man byta namn på samtliga apps

vilken sours ligger den i? Hittar den inte…

Hittade det!

anteup
    Member
    Post count: 45

@habbohotel 64615 wrote:

Funkar verkligen 3g undestrictor? kan man surfa med 3g även fast man inte har sånt abonnemang om man laddar ner det? verkar sannerligen otroligt i så fall!

Ponyboy
    Member

@anteup 65487 wrote:

Funkar verkligen 3g undestrictor? kan man surfa med 3g även fast man inte har sånt abonnemang om man laddar ner det? verkar sannerligen otroligt i så fall!

Nej, man kan inte surfa gratis med 3G Unrestricter. Som namnet lyder, applikationen tar bort Apples 3G restriktioner för vissa apps. Du kan t.ex se youtube videor med lika bra kvalite genom 3G som på Wifi för att den lurar iPhone att tro att du använder Wifi medans du använder 3G.

anteup
    Member
    Post count: 45

@ponyboy 65488 wrote:

Nej, man kan inte surfa gratis med 3G Unrestricter. Som namnet lyder, applikationen tar bort Apples 3G restriktioner för vissa apps. Du kan t.ex se youtube videor med lika bra kvalite genom 3G som på Wifi för att den lurar iPhone att tro att du använder Wifi medans du använder 3G.

aha, då är den appen helt värdelös för mig! tack för svar!

imported_Iphone
    Member

@freebo 62727 wrote:

BiteSMS 4.7 finns nu live i Cydia. Den stora nyheten är nu att ni som är snåla kan köra det utan licens. Motprestationen är att programmet innehåller iAds.

biteSMS Release 4.7 out now! | iPhone News, Help and Guides

olkee.png

har laddat hem den via cydia men den klagar på att jag har inga credit och skicka sms? hur fixar man det? tänkte på att köra gratis och se reklan(utan licens)

Freebo
    Member

@iphone 65683 wrote:

har laddat hem den via cydia men den klagar på att jag har inga credit och skicka sms? hur fixar man det? tänkte på att köra gratis och se reklan(utan licens)

Kontrollera under Inställningarna i biteSMS att du angivit att SMS skall skickas via operatör och inte via biteSMS

Inte heller Internationellt biteSMS skall vara påslaget

imported_Iphone
    Member

hmm men då fungerar inte (show Quick Reply) mm som är roliga och ha

Freebo
    Member

Visst gör de det, jag kör med det via Telenor

imported_Iphone
    Member

ok vad är det man bör ändra i inställningarna för att alla finesser fungera?

Freebo
    Member
    imported_Iphone
    Member

nej du förstod inte vad jag menar, Jag kan skicka sms nu men att “show Quick Reply” inte fungerar trodde jag att det var inställningar man bör ändra på.

Freebo
    Member

Inställningar-Snabbsvar-Configure Buttons kanske? Du får kolla i deras supportforum

mikeybo
    Member

appsen Bluff my call .
    får jag inte funka via appsen .
    måste ringa och knappa in pincoden samt vem man ska ringa
    med mera . vad göra man för fel
    när jag väljer norrköping får jag prefix som är 01146770791870
    men jag vill +46770791870 hur ska man göra då. ?

KingMartin92
    Member

@mikeybo 65817 wrote:

appsen Bluff my call .
    får jag inte funka via appsen .
    måste ringa och knappa in pincoden samt vem man ska ringa
    med mera . vad göra man för fel
    när jag väljer norrköping får jag prefix som är 01146770791870
    men jag vill +46770791870 hur ska man göra då. ?

Du kan ringa i hela sverige, men du måsste köpa credit först. Sen funkar den utan problem. Har ej testad den. Men läs på bluffmycall.com

mikeybo
    Member

@kingmartin92 65838 wrote:

Du kan ringa i hela sverige, men du måsste köpa credit först. Sen funkar den utan problem. Har ej testad den. Men läs på bluffmycall.com

jag har creds men jag får inte programet att funka
    bara när jag ringer själv så funkar det. sånt är bara jobbigt

KingMartin92
    Member

@mikeybo 65858 wrote:

jag har creds men jag får inte programet att funka
    bara när jag ringer själv så funkar det. sånt är bara jobbigt

Men lilla hjärtat. Du kan ju bara ringa med programet eftersom du skriver in ett eget nummer när du ringer så hur ska dina vänner då kunna ringa dig. dom kan ringa dig med ditt normala nummer.

mikeybo
    Member

@kingmartin92 65891 wrote:

Men lilla hjärtat. Du kan ju bara ringa med programet eftersom du skriver in ett eget nummer när du ringer så hur ska dina vänner då kunna ringa dig. dom kan ringa dig med ditt normala nummer.

man kan ringa utan programet . bara ringa som vanligt och knappa in 0770-0791870 men i programet så blir det 0114677091870

så har du ens testat programet ?

KingMartin92
    Member

@mikeybo 66093 wrote:

man kan ringa utan programet . bara ringa som vanligt och knappa in 0770-0791870 men i programet så blir det 0114677091870

så har du ens testat programet ?

Jaha oki men i dag så har bluff my call en ny uppdatering så hämta den så skall allt gå bra. även sbsettings har en ny uppdatering och rock

KingMartin92
    Member

Kollade på dagens uppdateringar idag på cydia och där Stog det att fuzzyband eller vad det heter har uppdaterats nu kan du nedgradera det nyaste basebanet 12.01 eller vad det nu är. Funkar endast på iphone 3G vad jag läste iallfall. Detta gör man för att sedan låsa upp sin iPhone.

Viewing 50 posts - 151 through 200 (of 287 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.