Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Vilket klockslag kommer 3.0?!
-
AuthorPosts
-
Har 8.1 kan ändå uppdatera ! fint de !
EDIT: Fel av mig i all upphetsning. Måste ha 8.2 !
@mhellstrom 34028 wrote:
Jag hade glömt att ladda ner iTunes 8.2, så håller på med det just nu 😛
Måste man ha 8.2?
Nuuuuuuuuuuuu Blir Det åkkkkkkkaaaa Av !!!!!!!!!!!!!!!!!! =)
Utalker
japp
Härligt att det släppts !
Själv väntar jag tills på fredag när ultrasn0w släppts 🙂MEN – Skulle va grymt kul att höra vad ni tycker är bättre/sämre i nya 3.0 😀
Nu är den på väg hem 🙂
de finns nu
de dags kör hårt grabbar yeeepeeeNEEEEJ ! Jag sitter och tankar 8.2 nu jävla dåligt att jag inte hade gjort det innan !
Funkar inte för mig heller!!! Driver ni med mig?
var laddar man ner hittar det inte !!!!
aldrig har 230,1 mb tagit såååå lång tid
Nej jag svär den e på väg hem
Vad ska jag göra!!!! Har 8.2, fortfarande inget när jag trycker på knappen…
@hugoworld 34057 wrote:
var laddar man ner hittar det inte !!!!
klicka på din iPhone i spalten till vänster i iTunes. Klicka leta efter uppdateringar.
“This version of the iPhone software (3.0) is the current version.”
Varför inte bara tanka GM?
@gelegrodan 34066 wrote:
vi har hört ditt tjat om GM tidigare.
@gelegrodan 34066 wrote:
För mig som är lite efter, vad står GM för?
iTunes 8.2 klar om 10 sekunder :O
Faan, fick kontakt med uppdateringsservern för en kort stund…sen sa den att 2.2.1 var den senaste igen….
Hjäääälp! Det blev error för mig när den skulle installera. Nu måste jag återställa den.
Hade senaste versonen av iTunes, tryckte fick meddeladet du har senast mmmm tryckte om och om samma svar. Sedan helt plötsligt utan att jag gör något kommer frågan vill du uppdatera. Det verkar som att när det är för många som laddar ner när den säger att det ej finns någon ny.
Laddar nu hehe
/sixxva i hel.ete… åteerställdeluren innan ja skulle uppdatera, för den va jb:ad. Då dyker de upp en gubbe i displayen med en pratbubbla med ryska bbokstäveer??? va fan e de?
@steffeiphone 34068 wrote:
vi har hört ditt tjat om GM tidigare.
Haha, ja men eftersom det verkar vara samma skit så varför sitta här och vara helt hypad över något som funnits ute i veckor?
Build 7A341 förresten?
@sixxnikki 34077 wrote:
Hade senaste versonen av iTunes, tryckte fick meddeladet du har senast mmmm tryckte om och om samma svar. Sedan helt plötsligt utan att jag gör något kommer frågan vill du uppdatera. Det verkar som att när det är för många som laddar ner när den säger att det ej finns någon ny.
Laddar nu hehe
/sixxmin håller på och slängeröver den på mobilen 😛
@mhellstrom 34069 wrote:
För mig som är lite efter, vad står GM för?
Gold Master, final versionen släppt till developers lite tidigare bara…
vilka 3.0 spel/program i appstore har redan släppts?
Klart. Kommer dock inte in i luren. Kunde inte aktivera luren eftersom sim-kortet var låst. Men det är det väl på typ alla lurar??
@gelegrodan 34088 wrote:
Bara slå in din pin-kod och försöka igen
Jag gjorde det utan framgång. Dock startade jag om Itunes och därefter funkade det. Allt återställdes visst, även musik och talböcker. Eller raderades aldrig dessa?
Är det bara jag som får error när jag ska uppdatera?
Funkar fint 3.0 men var hittar man jailbreak till den? 🙂 någon!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.